מעורבות הקהל משחקת תפקיד משמעותי בהצלחת כל מעורבות באירוע. בין אם באופן אישי או מקוון, מארגני אירועים רוצים שהמשתתפים ישימו לב וישתתפו. למעשה, יותר מ-80% מאנשי השיווק מאמינים שמעורבות הקהל היא אינדיקטור מרכזי להצלחת אירוע. מתכנני ומארגני אירועים מומחים מבינים שבחירה באסטרטגיות הנכונות של מעורבות הקהל יכולה ליצור או לשבור אירוע.
בפוסט זה, אנו בוחנים אסטרטגיות שונות של מעורבות קהל עבור הפקת אירועים, מארגנים ואנשי מקצוע בתעשייה שעובדות בפועל. בין אם אתה מתכנן חדש שעובד על האירוע הראשון שלך או איש מקצוע ותיק שמחפש את הטיפים העדכניים ביותר, רשימה זו יכולה לעזור.
הגבירו את ההתלהבות באירוע הבא שלכם עם 15 אסטרטגיות מעורבות הקהל הללו
1. הבן את הקהל שלך.
הפתעה, הפתעה: היכרות עם משתתפי אירועים היא אחת מאסטרטגיות מעורבות הקהל המועילות ביותר שמארגני אירועים יכולים להשתמש בהם. הבנה מעמיקה של הקהל שלך "מי הם ומה אכפת לו" יכולה לעזור למתכנני אירועים לצפות את צרכי הקהל וליצור אירוע המתאים לתחומי העניין שלהם. על ידי כך, תעזור להבטיח שהמשתתפים יתלהבו מהתוכן של האירוע, מה שיכול להוביל למעורבות מוגברת.
כדי להבין טוב יותר את הקהל שלך, השתמש בתוכנה לתכנון אירועים שעוקבת אחר מגמות התנהגות משתתפים ופעילות מבקרים באתרי אירועים. זהה את סוגי התוכן שמבקרים עוסקים בו ושלב את אותם סוגי תוכן במצגות אירועים. בנוסף, ידיעה אילו משתתפי החברה מייצגים, מה החברה עושה ועמדתם של המשתתפים יכולה לעזור למארגני אירועים ומציגים כאחד להתחבר עם חברי הקהל שלהם.
אם גם אתם מחפשים להפוך את מסיבת האירוסין שלכם למדהימה, תוכלו גם לקרוא כאן כמה מהנושאים הטובים והיצירתיים ביותר עבור הקהלים או המשתתפים שלכם.

2. קבע באילו מדדים תשתמש כדי למדוד מעורבות.
לפני אירוע, קבע באילו אסטרטגיות מעורבות קהל תשתמש ובאילו מדדים תשתמש כדי למדוד הצלחה. הצב את פרוטוקולי המדידה והנהלים הנכונים מראש כדי לעקוב במדויק אחר מעורבות הקהל לאורך כל האירוע.
3. שלבו שימוש באפליקציית אירועים ניידת.
מועילות הן למתכנני אירועים והן לחברי הקהל, ניתן להשתמש באפליקציות לנייד כדי לייעל את התקשורת, לספק תובנות חשובות ולקדם מעורבות באירועים.
בחר אפליקציית אירועים ניידת המאפשרת למארגנים לתקשר בקלות עם המשתתפים באירוע במהירות.
העלה את סדר היום של האירוע, מפה של הפריסה, מידע מפורט לכל מפגש ועודדו את חברי הקהל להשתמש באפליקציה במהלך האירוע שלכם. הזמן את המשתתפים להצטרף לקבלת התראות דחיפה כדי לקבל עדכוני סדר יום, תזכורות למפגשים, התראות חניה או מידע רלוונטי אחר.
4. עודדו את המשתתפים לבחור בהרפתקה משלהם
מסלולי הפעלה הניתנים להתאמה אישית נותנים לקהל שלך את הבחירה להשתתף במפגשים שהם מעוניינים בהם ולדלג על אלה שהם לא. סגנון אירוע זה יכול גם לעזור לקדם מעורבות על ידי עידוד המשתתפים לבחור הפעלות אירועים ונושאים שהם מתלהבים מהם ולבטל את הפחד להחמיץ אירועים גב אל גב.
בנוסף, הפוך את הניווט מפגישה לפגישה קלה עבור המשתתפים. עבודה עם אפליקציה או תבניות סדר יום הניתנות להתאמה אישית, ספק לכל משתתף פריסה מפורטת של לוח הזמנים המותאם אישית שלו. ספק למשתתפים וירטואליים והיברידיים מידע מפורט וקל לעקוב אחר אירועים הכולל קישורי הפעלה בודדים, אישורי התחברות וגישה מהירה לתמיכה טכנית.
5. בחרו את הרמקולים הנכונים.
קצב, ביטוי, טון וקצב חשובים לא פחות מהחומר, אז חפש דוברים ומגישים בטוחים ומנוסים. מצא נואם מרכזי [1] שהוא נלהב, כריזמטי ואמין. יש לראות בהם מומחים אמינים בנושא הדיון ועליהם להצטיין באינטראקציה עם קהל.
6. פותחים עם שוברת קרח.
התחל את האירוע שלך עם שוברת קרח כדי להקל על המתח, לקדם מעורבות ולהמריץ את הקהל שלך. חקור משחקים, אתגרים או הנחיות לדיון, ובחר שוברת קרח לאירועים שסביר שבני הקהל שלך ייהנו ממנו.
7. הזמן מנחים מיומנים להשתתף.
הביאו מנחים מומחים שיבינו מה האירוע שלכם מנסה להשיג. מנחים מקלים על השתתפות המשתתפים, מעודדים מעורבות של הקהל ויכולים להיות בעלי השפעה משמעותית על הטון של האירוע שלך. שלב מנחים בתחילת האירוע שלך כדי לעזור לעצב את הפורמט, הזרימה ואנרגיית הקהל.
8. צור עיצוב אירוע מתחשב.
השקיעו מחשבה ב עיצוב האירוע שלכם וחשבו כיצד הפריסה יכולה להשפיע על האינטראקציה בין חברי הקהל והמציגים. הימנע מניתוק הקהל מרמקולים על ידי הגבלת שבילי הליכה, הזמנת יתר של השטח שלך או מקשה על המשתתפים להסתובב.
נסה להושיב את חברי הקהל בצורה שתעודד אינטראקציה בין משתתף למשתתף, כמו בסיבובי חצי סהר המאפשרים להם לשוחח או על ידי הקמת אזור נפרד של תרמילים לדיונים אינטימיים. אירועים קטנים יותר עשויים להפיק תועלת ממושבים בסגנון מרובע חלול או בצורת U, מכיוון שהגדרות אלה מעודדות דיון ומעורבות.
9. למד את מתווה האירוע.
אם אינך אחראי על תכנון או ביצוע של אירוע, למד את תוכנית הרצפה מבעוד מועד. האם הדוברים יצליחו לקלוע בין הקהל, לעסוק באנשים בזמן שהם עוברים? או, האם הם יהיו מוגבלים למקום הפנוי על הבמה? אם התנועה מוגבלת, פרזנטורים עשויים לרצות לשלב כלי מעורבות נוספים בתוכניות האירוע שלהם.
10. שלבו טכנולוגיית אירועים אינטראקטיביים.
ההתקדמות בטכנולוגיית אירועים דיגיטליים גורמת למתכנני אירועים לשנות את אסטרטגיות מעורבות הקהל שלהם. צור מצגת אינטראקטיבית שתדהים את הקהל שלך ותעורר מעורבות באמצעות כלים דיגיטליים חדשניים.
מתכנני אירועים יכולים להשתמש בתפריטי מסך מגע, קיוסקים דיגיטליים ואפילו תצוגות קיר וידאו כדי לעסוק בקהל שלהם.
11. הצע סוואג או הטבות מיוחדות למשתתפים.
הראה למשתתפי האירוע את ההערכה שלך עם חילופי אירועים, קופונים דיגיטליים והטבות אחרות. הפתיעו את חברי הקהל עם פריטים בחינם כשהם מגיעים כדי לצבור אנרגיה והתלהבות לקראת הפתיחה. כלול הטבות פופ-אין כמו תותח חולצה, שניתן להשתמש בהן כדי להגביר את הקהל אם רמות המעורבות יורדות.
ניתן להשתמש בהטבות גם כדי לקדם מעורבות לפני או אחרי אירוע. לדוגמה, צור באז לאירועים גדולים יותר על ידי הצעת מקומות ישיבה VIP, כניסה להגרלה בחינם או תגמולים בלעדיים אחרים ל-100 המשתתפים הראשונים. לחלופין, הצע כניסה חינם או מופחתת לאירוע הבא שלך כדי לבנות את בסיס הלקוחות החוזר שלך ולשפר את שביעות הרצון של המשתתפים.
12. השתמש בטכנולוגיית סקר חי.
על ידי הכללת סקרי דעת קהל חיים, מארגני אירועים יכולים לחבר את חברי הקהל לחומר הנדון. בקשו מהמשתתפים לדרג רעיונות, דעות או לענות על שאלות. הצג תוצאות של סקרים חיים לקהל כדי לקדם דיון ולעזור לחברי הקהל לגלות כיצד הם מתחברים זה לזה.
בנוסף להגברת מעורבות הקהל בשידור חי, סקרים הם כלי מועיל למדידת מעורבות משתתפים בזמן אמת במהלך אירועים וירטואליים. שילוב סקרים וירטואליים בזמן אמת יכול לעזור לשמור על שיעורי שימור מקוונים גבוהים, מכיוון שהמשתתפים עשויים להרגיש כאילו עוקבים אחר השתתפותם.
13. אירועי שידור חי ברשתות החברתיות.
הזרם את האירוע שלך בשידור חי במדיה החברתית והזמן חברים מהקהל המקוון שלך להצטרף. מחקרים מראים ש-80% מהצרכנים מעדיפים להיתקל במידע על מוצר דרך תוכן וידאו מאשר בלוג, אז השתמשו באירוע שלכם כהזדמנות להרחיב את טווח ההגעה של הקהל שלכם ולעודד מעורבות. במקום פשוט לצפות באירוע החי, אפשרו למשתתפים לשתף תוכן ולהשתתף באירוע בזמן אמת.

14. שימו לב לסביבה שלכם.
הישאר נוכח במהלך האירוע כדי שתהיה מודע למה עובד ומה לא. מודעות למצב מאפשרת לדוברים, למגישים ולמארגני אירועים להעריך את רמות המעורבות ולבצע התאמות לפי הצורך. על ידי שינוי הטון, הקצב או האנרגיה של אירוע, מציגים ודוברים יכולים למשוך מחדש את תשומת הלב של קהל מרוחק.
15. כלול סשן נטוורקינג בסדר היום של האירוע שלך.
על פי דיווח מאפולו טכני, כ-41% מאנשי המקצוע היו רוצים להשתתף באירועי נטוורקינג בתדירות גבוהה יותר. הזמן מומחים, מנהיגים ומחדשים להשתתף בסשן נטוורקינג בסוף האירוע שלך. הגבר את מעורבות המשתתפים ועורר את חברי הקהל עם ההבטחה למפגש נטוורקינג מעורר השראה לאחר האירוע.
סמן את הרשימה הזו של אסטרטגיות מעורבות קהל!
שמור רשימה זו לגישה קלה ועיין בה בכל פעם שאתה זקוק לאסטרטגיות של מעורבות קהל. עם כלים, טיפים וטריקים מוטיבציוניים העומדים לרשותכם, ניהול האירוע הבא שלכם יוגדר להיות מרתק ומוצלח.